LG, OLED stratejisi ile gelirlerini artırdı!

LG Display, OLED Stratejisi ile Faaliyet Karını Artırdı

LG Display, 2025 yılının ilk çeyreğinde üst üste ikinci kez faaliyet karı açıkladı. Şirket, OLED dönüşüm sürecine hız vererek gelirlerini artırdı ve operasyonel verimliliğini yükseltti. Açıklanan finansal verilere göre, LG Display ilk çeyrekte 33,5 milyar won (yaklaşık 23 milyon dolar) faaliyet karı elde etti.

LG, OLED Stratejisi ile Gelirlerini Yükseltti

Geçen yılın aynı dönemine kıyasla şirketin gelirlerinde yüzde 15’lik bir artış yaşandı. Bu büyümeye TV, IT ve mobil cihazlara yönelik OLED panel sevkiyatlarındaki artış ile döviz kurlarındaki değişimler etkili oldu. OLED ürünlerin toplam gelirdeki payı yüzde 55’e ulaşarak, firmanın stratejik dönüşüm sürecinin sonuç verdiğini gösterdi.

Ayrıca LG Display, geçen yılın aynı dönemine göre faaliyet kârında yaklaşık 500 milyar won’luk bir iyileşme sağladı.

Şirketin gelir dağılımına bakıldığında; TV panellerinin toplam gelirlerin yüzde 22’sini, IT cihazlarına yönelik panellerin yüzde 35’ini, mobil ve diğer cihazlara yönelik ürünlerin yüzde 34’ünü oluşturduğu görülüyor.

LG Display, küçük ve orta boy OLED segmentindeki rekabet gücünü artırmayı sürdürüyor. Özellikle IT cihazları tarafında, Tandem OLED teknolojisine odaklanarak bu alandaki liderliğini daha da sağlamlaştırmayı amaçlıyor. Ayrıca Guangzhou’daki büyük ölçekli LCD fabrikasının elden çıkarılmasıyla birlikte OLED üretim kapasitesi yükseltilecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce LG’nin son dönemde izlediği strateji doğru mu? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

TSMC, 1.4 nm Üretim Sürecini Duyurdu!

TSMC, yeni 1.4 nm üretim süreci için hazırlıklara başladı. Bu teknolojinin, performans tarafında fark yaratması bekleniyor.

Related Posts

Elektrikli Range Rover geliyor! İşte özellikleri

Land Rover, tamamen elektrikli Range Rover modelinin soğuk hava testlerini başarıyla tamamladığını açıkladı. Yapılan testlerde araç, -10°C’ye kadar düşük sıcaklıklarda performans ve verimlilik kriterlerini karşılayarak 72.000 kilometrelik zorlu bir …

Apple Watch Ultra 3 ve SE 3: Apple’ın 2025 saat stratejisi netleşiyor

Apple Watch’un piyasaya sürülüşünün 10. yılında, Apple’ın popüler giyilebilir teknoloji serisinin geleceği merak konusu. Apple Watch Ultra 3 ve Apple Watch SE 3 modellerinin önümüzdeki dönemde nasıl şekilleneceği teknoloji tutkunlarının yakından …

Vivo X Fold 4 geliyor: Snapdragon 8 Gen 3 ile dikkat çekecek

Vivo’nun yeni katlanabilir amiral gemisi X Fold 4’ün bu yılın üçüncü çeyreğinde tanıtılması bekleniyor. Sızdırılan yeni bilgilere göre yeni model, Snapdragon 8 Gen 3 işlemciyle gelecek ve selefinden daha güçlü donanım özellikleri sunacak. Çin …

Yandex’den Google Chrome’un satılmasına yönelik ‘teklif’

Chrome tarayıcısının satılmasına hükmedilmesi halinde, şirketin, Chrome’un Türkiye operasyonlarını devralmak için teklif vermeye hazır olduğunu bildirdi

YouTube’dan 20. yıla özel güncelleme!

YouTube; ilk videonun yüklendiği 2005 yılından bu yana geçen 20 yılı, kullanıcılar için hazırladığı bir dizi yeni özellikle anıyor. Bu özellikler, ağırlıklı olarak YouTube TV ve YouTube Premium üyeleri için hazırlandı. YouTube, 20. yılına özel …

Aptallaşıyoruz! Nedeni de ortaya çıktı

Michigan Üniversitesi, bilişsel yeteneklerin gerilediğine dair çarpıcı bir araştırma yaptı. Gençler artık bilgi işleme gibi temel görevlerde giderek daha fazla zorlanıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir